Suomen suurimman indie levy-yhtiön Kaiku Entertainmentin tiimi on vahvistunut. Pitkänlinjan musiikkimarkkinoinnin ja luovien brändiyhteistöiden ammattilainen Robert “Roope“ von Alfthan vastaa jatkossa Kaiku Entertainmentin artistien kumppanuusyhteistöistä yritysten ja brändien kanssa.
Roope Alfthan on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran musiikkimarkkinoinnin parissa, ja hän on myös yksi suomalaisista brand partnership pioneereista. Uransa aikana Alfthan on muun muassa toiminut promoottorina ja markkinointitehtävissä useille koti- ja ulkomaisille huippuartisteille eri levy-yhtiöissä. Hän on myös vastannut kymmenen vuoden ajan Warner Music Finlandin ja Mökkitie Recordsin artistien kaupallisista kumppanuuksista. Esimerkkeinä onnistuneista brändiyhteistöistä voidaan mainita Antti Tuisku x Prisma AT-vaatemallisto, Cledos x McDonalds’s Cledos Meal -mainoskampanja sekä Elias Kaskinen ja Laura Närhi x Atria Joulukampanjat.
Roope Alfthan vastaa jatkossa Mökkitie Recordsin ohella myös Kaiku Entertainmentin kumppanuuksista ja artistien kaupallisista yhteistöistä. “Iso kiitos Kaiku Entertainmentille luottamuksesta. On mahtavaa päästä tekemään yhteistyötä myös Kaiun porukan ja huikeiden artistien sekä musiikin tekijöiden kanssa! Tämä avaa täysin uusia mahdollisuuksia brändiyhteistöille, jopa yli levy-yhtiörajojen. Vastaanotto pelikentällä on ollut erittäin innostunutta ja luova suunnittelu on jo täydessä vauhdissa”, Roope kommentoi.
Lisätiedot:
Robert “Roope” von Alfthan / Brandship Company / www.brandship.fi
roope.alfthan@brandship.fi
Puh.+358 40 508 0508
Lisätiedot:
Cecilia Jokela / Kaiku Entertainment
cecilia@kent.fi
Puh. +358 44 597 0610